Tag – van 10 tot 1

frozenY

Ik kom een beetje laat aanzetten met deze tag, wat ik was eerst niet van plan om hem te doen, omdat veel bloggers hem al op hun blog gezet hebben en jullie er waarschijnlijk al heel veel hebben gezien. Maar ik vind het eigenlijk toch wel leuk om eens te doen, hij is zo origineel bedacht. Bij deze tag is het dus de bedoeling dat ik 10 vragen beantwoord, en dan terugtel van tien naar een, hier komt ie dan!

Tien dingen over mijzelf

1. Ik ben al 3 jaar een trouwe vega-knakker.
2. Ik heb vroeger op school blokfluitles gehad, maar in die 2 jaar heb ik nooit noten leren lezen. Dus terwijl iedereen daadwerkelijk een lied aan het spelen was, zat ik er maar gewoon doorheen te blazen!
3. Ik ben ontzettend, ontzettend gek op frambozen.
4. Ik en mijn beste vriendin Puck hebben elkaar op onze eerste schooldag leren kennen toen we 4 jaar oud waren. Ik droeg een Dikkie Dik T-shirt dat zij heel erg mooi vond.
5. Ik en mijn zussen waren vroeger echt geobsedeerd door Mary-Kate en Ashley Olsen films, vaak keek ik dezelfde film 2 avonden achter elkaar.
6. Toen ik jong was durfde ik de wc pas door te trekken wanneer ik de deur van het slot had gehaald, omdat ik bang was dat er monsters uit zouden komen.
7. Het lijkt me superleuk om een dagboek bij te houden voor later, maar ik houd het altijd maar een paar weken vol en daarna wil ik weer helemaal op nieuw beginnen, daarom heb ik ook zoveel dagboeken gehad.
8. Als ik een winkel binnenloop wil ik automatisch helemaal achteraan beginnen omdat ik om de een of andere reden denk dat ze daar alle leuke dingen verstopt hebben.
9. Ik kijk teveel tv. Tegenwoordig valt het eigenlijk wel mee, maar ik weet nog steeds tig intro’s uit mijn hoofd op te dreunen.
10. Stiekem ben ik heel erg onzeker over mezelf.

loor

9 dingen die ik leuk vind
1. Samen met vriendinnen vreselijk slechte meidenfilms kijken, er lekker doorheen kletsen met een bak popcorn op de bank.
2. Mijn moeder en zus die iedere avond zitten te stoeien waarop mijn moeder roept dat ze naar een klooster toe wilt.
3. Lekkere dikke spannende boeken, het liefst in het Engels.
4. Gezellige kleine koffiezaakjes.
5. Zo erg gieren van de adrenaline dat je niet eens door hebt dat je in de stromende regen staat te dansen.
6. Winkelborden met mooie quotes, vreemden die bij het stoplicht een praatje maken, het zijn de kleine dingen die het doen.
7. Iemand verrassen en verrast worden.
8. Japanse yoghurtijs eten met mijn vader in Rotterdam.
9. Laat naar bed na een hele leuke avond.

jah

8 dingen die ik niet leuk vind

1. Mensen die te snel opgeven.
2. Zondagavonden en nog steeds een berg huiswerk.
3. Pestkoppen.
4. Ongemakkelijke stiltes.
5. Batterijen die bijna leeg zijn.
6. Mijn computer die crasht terwijl ik nog niet de kans heb gehad mijn verslag op te slaan.
7. nagesynchroniseerde series.
8. Je voor de zoveelste keer verslapen.

7 plaatsen waar ik graag kom

1. Kleine concerten.
2. Bij de Ikea, voor een lunch.
3. De bioscoop, heeft toch iets meer dan een gedownloade film op de laptop kijken.
4. De boekwinkel in de stad, waar je ook chai-latte kunt drinken.
5. De efteling.
6. Dublin.
7. De toekomst, helaas wel een beetje jammer dat ik geen tijdmachine heb.

6 manieren om mijn hart te winnen

1. Achter me staan en me steunen bij het maken van moeilijke beslissingen.
2. Idiote acties met me ondernemen.
3. Me aan het lachen kunnen maken, of zijn grappen nou echt grappig zijn of niet.
4. Me door en door kennen.
5. Open staan voor nieuwe ervaringen.
6. Donker haar en geen gigantische patserkuif, dat vind ik zo overdreven.

5 plaatsen waar ik nog heen wil

1. New York
2. London
3. Australië of Nieuw-Zeeland
4. Canada
5. Japan

NY

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan

1. Mijn gezin
2. Mijn vrienden
3. Internet (iedereen heeft toch recht op informatie?)
4. Mijn Ipod (Hoe moet ik anders op Internet?)

3 van mijn lievelingsliedjes

1. Thrift Shop – Macklemore & Wanz
2. Don’t you (forget about me) – Simple Minds
3. Awkward – San Cisco

2 wensen

1. Slagen voor mijn examens.
2. Een keer naar New York gaan en een supermall beroven.

1 laatste woord.

Knakworstje. Omdat ik dat woord heel vaak zeg de laatste tijd terwijl ik niet eens vlees eet.

Dit was de tag, laat het me maar weten als je hem gaat overnemen! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om hem te lezen.

6 thoughts on “Tag – van 10 tot 1

Leave a Reply

