Out Of The City: shops

pb

Breda – waar ik woon – is op zich een prima stad om te shoppen. Gezellig, mooi, en ze hebben genoeg winkels. Maar echt heel bijzonder zijn ze niet, gewoon zaken als de H&M, Zara, Vero Moda.. er is een tijd geleden wel een nieuwe America Today bijgekomen, maar daar houdt het ook wel een beetje op. Ik ga dan ook regelmatig met de trein naar bijvoorbeeld Rotterdam voor merken en shops waarvoor ik niet in mijn eigen woonplaats terecht kan. Hier komt een lijstje met een aantal van mijn favoriete kledingwinkels van buiten de stad.

f12

Om te beginnen de Forever 21. Ik ben echt helemaal gek op hun webshop, er zijn altijd ongelooflijk veel dingen die ik graag gelijk in mijn winkelwagentje zou willen stoppen. Maar de filialen zelf, daar heb ik gewoon niets mee. Op de een of andere manier vind ik dat ze altijd de wat ordinairdere en truttigere items in de rekken hangen, vaak als ik daar kom loop ik uiteindelijk met lege handen de winkel weer uit. Het kan ook aan mij liggen, dat ik er misschien geen goed oog voor heb, maar in andere winkels vind ik altijd veel sneller wat ik wil hebben. Toch blijft Forever 21 een van mijn lievelingsshops, omdat ik gewoon weet dat ze zoveel moois in hun collectie kunnen hebben.

pb

De Pull&Bear, ik ben er al een tijdje niet echt mee bezig geweest, maar telkens als ik er kom merk ik dat ze altijd weer hele leuke items hebben, vaak voor een mooi prijsje. Ze hebben trouwens drie nieuwe uniseks geurtjes uit gebracht onder de naam ‘Shot’. De parfumflesjes hebben de vorm van een fotocamea, ik vind het er echt geweldig uitzien, weer eens wat anders dan al die abstracte design-flesjes!

jojo

En de Primark kan natuurlijk ook niet missen in mijn lijstje. Vreselijke winkel om in rond te lopen, vaak onvriendelijke werknemers en je moet heel goed zoeken voordat je iets leuks vindt. Maar buiten dat vind ik Primark een fijne budget-winkel met een gigantische collectie die ik zelf wel in mijn kast zou willen hangen.

Wat is jouw favoriete winkel?

Leave a Reply

