Etos shoplog

CIMG8930

Weer een mini-shoplog vandaag! Normaal zou ik wanneer ik maar weinig producten heb gekocht er niet zo snel gelijk een artikel over schrijven, maar aangezien ik die 30 dagen toch vol moet krijgen, doe ik het er maar gewoon mee. Toen ik vandaag uit mijn werk kwam zag ik voor de Etos een bordje hangen waarop stond dat er bij Rimmel London-producten een 2 halen 1 betalen actie geldt, dus ik fietste snel naar huis om mijn pinpas even te gaan halen. Ben trouwens wel blij dat ik uiteindelijk terug nog heelhuids bij de Etos aangekomen ben (mijn fietsband was onploft, ik schrok me rot!).

CIMG8931
Als eerste deze foundation van Rimmel London, de Lasting Finish (€10,99) in de tint: 200 soft beige. Ik ben nog niet zo bekend met foundations van dit merk, dus ik ben benieuwd hoe het me gaat bevallen en ik zal er nog een review over schrijven.

CIMG8935

Ook nog een concealer van Rimmel London (€6,99), Hide the Blemish 004 natural beige. Zelfde verhaal als bij de foundation, ook deze komt nog in een review te staan.

CIMG8939

Dan komen we aan bij de producten die niet van Rimmel London zijn. Een simpele foundation kwast van het Etos-merk, ik ben trouwens wel benieuwd of de haartjes in goede staat blijven bij zo’n budget prijsje (€3,99).

CIMG8942

En een eyebrow pencil, ik heb een hele lichte kleur omdat mijn wenkbrauwen ook bijna onzichtbaar zijn (niet overdrijven Loren) en het een beetje onnatuurlijk zou staan als ik een te donkere zou nemen. De Etos Eyebrow Pencil kost €1,79 en is in verschillende tinten verkrijgbaar.

Het kan trouwens zijn dat de prijzen in de winkel net een paar cent goedkoper zijn, omdat ik het bonnetje was kwijtgeraakt en dus genoodzaakt was om ze op internet op te zoeken..

2 thoughts on “Etos shoplog

Leave a Reply

