Bijzondere zonnebrillen

skateglasses01

Zonnebrillen. Iedereen zal er wel een paar thuis hebben liggen. Ik haal mijn zonnebrillen eigenlijk altijd op vakantie, bij kraampjes voor een euro of vijf. Ze zien er vaak heel leuk uit, maar echt bijzonder of stevig zijn ze niet. Op het moment zit er weer een nieuwe trend aan te komen op gebied van eyewear, ik zie ze af en toe op social media langs komen en ik vind ze echt helemaal geweldig: De houten zonnebrillen.

16237830
Bij time for wood vindt je een van de goedkoopste soorten (nou.. goedkoop.. de prijzen vallen rond de €70..). Ik vind het mooie eraan dat ze niet glanzend, maar mat zijn. Dat hoort gewoon bij hout. (Tip: TFW geeft 3 houten zonnebrillen weg! Om mee kunnen te doen moet je hier even op klikken)


Dit filmpje vond ik ook heel bijzonder om te zien, ze hebben namelijk de doorsnede van een oud tweedehands skate-board opgenomen in het montuur (het begin is nogal langdradig, dus dat zou je ook even door kunnen spoelen). De zonnebril zelf is niet meer verkrijgbaar, maar dit is zeker een van mijn favorieten.

Ontario-Skate-Aqua-Polarized-460x360

Maar de website die de meeste indruk bij mij achter gelaten heeft, is Proof. Zij hebben zoveel in hun collectie, ik keek echt mijn ogen uit; hipstervormpjes, skate-board brillen, tribalt-print.. dus niet persé alleen houten zonnebrillen.

Wat is jouw favoriete zonnebril?

2 thoughts on “Bijzondere zonnebrillen

Leave a Reply

