Hema Blush Rose Relief Pink

CIMG8879
Toen ik vandaag naar Rotterdam moest voor een informatie-middag op het Grafisch Lyceum ben ik op het station nog snel even langs de Hema geracet om een nieuwe blush te halen. Ik wilde nog graag een nieuwe en hoorde dat Hema leuke dingen had in hun nieuwe collectie, dus besloot er een kijkje te gaan nemen. Het is uiteindelijk de roze Hema Blush nummer 5 geworden, omdat ik nog helemaal geen roze kleurtje in mijn stash heb en het me we leuk leek voor de zomer (kom ik er net achter dat ik precies een wat oudere heb gekozen.. shit). Hier toch even een korte review!

CIMG8873

Rose Relief Pink is te koop bij de Hema voor €5,50.

Naamloos

Ik had een paar swatches gemaakt, maar toen heb ik ze per ongeluk verwijderd.. dus snel weer nieuwe gemaakt, bleek er iets mis te zijn met het formaat! Ik hoop dat ze toch nog een beetje te zien zijn, vooral met de subtiele shimmer erin. Het pigment is in ieder geval heel goed en ik vind het een heel lief zachtroze kleurtje. Wanneer je een goed budget-proof product zoekt, kun je toch vaak bij de Hema terecht.

CIMG8890

Foto met flits, hier zie je de glitters een stuk beter.

Ik ben zeker wel blij met mijn aankoop, deze was ook nog verkrijgbaar in perzik-kleur, dus daar ben ik ook nog wel benieuwd naar. Hema heeft sinds kort weer een hoop nieuwe make-up artikelen in haar collectie opgenomen, dus ik zou zeker even bij langs gaan!

One thought on “Hema Blush Rose Relief Pink

Leave a Reply

