Picpod update

IMG_2012

Je ziet ze wel vaker op blogs en andere websites voorbij komen, een zooitje lekkere low-quality foto’s rechtstreeks gemaakt vanaf de mobiel. Dat vind ik de beste manier om je leven aan anderen te laten zien, een mobiel (of in mijn geval een Ipod) gaat overal mee naartoe en ook ik maak maandelijks massa foto’s. Dus mijn idee was (hoe origineel!) om eens in de zoveel tijd een artikel te maken met daarin foto’s die mijn gebeurtenissen van de afgelopen weken vast hebben gelegd. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden om te lezen (en kijken natuurlijk). Geniet ervan!

IMG_2025

Een paar weken geleden vertrok mijn zus Anna voor een maand naar Indonesië. Nadat we haar op schiphol uit hebben gezwaaid hebben we gelijk een dagje Amsterdam gedaan gehouden, ik was er al zolang niet meer geweest.

IMG_2020

Daar ben ik dankzij de tip van Puck lags een enorme Engelse boekwinkel gweest: Waterstone. Ze hadden er allerlei soorten boeken, zoals deze twee, echt geniaal!

IMG_2012

Deze foto heb ik gemaakt in een tweedehands winkel, ook in Amsterdam. Ik vind Dr. Martens heel vet en toen ik deze zag staan, wilde ik ze meteen passen. Helaas bleken ze maat 35 te zijn, en daar kom ik met mijn 40 niet in.. Bordeaux-rood is trouwens wel een heftige kleur, misschien wat moeilijker te matchen, maar toch bijzonder. Zwart lijkt me ook een stoere kleur.

IMG_2016

Deze zijn het uiteindelijk geworden, aan de andere kan zit het originele All Star embleem! Het leuke hiervan vind ik dat ze echt een beetje ‘vintage’ zijn, klinkt misschien wat afgezaagd, maar stiekem houd ik daar toch wel van.

IMG_2095

Ook had ik nog een mega oversized 90’s blouse gekocht, hier is de bovenkant te zien. Bijna de hele blouse is gewone spijkerstof en dan bam, dat knalroze kraagje!

IMG_2017

Dit is de shop, de Episode. De winkel ziet er (logisch natuurlijk) nogal rommelig uit, voor zie je de bontjassen al hangen, maar ze hadden ook heel veel dingen zoals All Stars en vette shirtjes, gewoon een kwestie van goed zoeken.

IMG_2026

Toen ik op het vliegveld mijn zus ging uitzwaaien stonden er een stel mensen pakken Lätta uit te delen.  Best wel handig, dus wij hebben er ook een paar genomen, bleek er een heel kleine mini-croissant en lätta-kuipje in te zitten! Het zag er schattig uit, maar aangezien het croissantje naar plastic rook (en ook zo smaakte) hebben we er uiteindelijk toch vanaf gezien.

IMG_2150

En dit is hem dan jongens, mijn aller-eerste blogpost op mijn site! Ben er best wel trots op dat ik het nu al zo lang aan het volhouden ben, hoewel het me wel wat tijd kost vind ik het toch heel leuk.

IMG_2046

dankzij vernieuwde regels mogen van onze school niet meer hardop muziek opzetten, maar gelukkig hadden we wel een oplossing. Met hoeveel zouden we hier aan het luisteren zijn, denk je?

IMG_2057

Naar de film Oz The great and powerful! Een geweldige film, heel Alice in Wonderland-achtig. De effecten waren mooi en we hebben ons meerdere keren echt kapot zitten lachen.

IMG_2053

Toen ik de trap van de bioscoop afliep, zag ik deze gigantische posters hangen. De foto is niet zo heel goed zichtbaar (voortaan maar geen foto’s maken terwijl je de trap afloopt, Loren?) Ik kan echt niet wachten tot Iron Man 3 uitkomt, want ik vind Robert Downey Junior een geweldige acteur.

IMG_2152

En als laatste, een foto (van een foto) van de Tapas Avond. Eerst zouden we binnen een film gaan kijken, maar het was zo’n lekker weer dat we toch even alles snel naar buiten verplaatsten. Iedereen had heerlijke hapjes meegebracht en het is nog heel gezellig geworden.

Dit was mijn Picpod update! Ik vond het heel leuk om te doen, misschien wel leuk als terugkomend artikel?

Leave a Reply

