Radeloos

20130417-120811 AM.jpg

Ik wist vandaag echt even niet wat ik moest bloggen. Ik heb vandaag meegelopen op een mbo en mijn dag was ook wat druk en rommelig.

Om eerlijk te zijn ligt het er ook een beetje aan dat ik toch bang ben dat mijn artikel misschien niet leuk genoeg is. Stel nou dat ik een aantal nieuwe bezoekers heb die een blogpost zien staan die net wat minder leuk is.. Ik zou me daar eigenlijk niet druk om moeten maken, maar het maakt me toch onzeker. Ook omdat ik tot nu toe nog niet zo heel veel bezoekers heb, en dus ook weing reacties (wat heel normaal is voor een beginnend blog), weet ik niet wat jullie ervan vinden en hoe ik het kan verbeteren. Dus ik wil ook even laten weten dat ik het super vind om reacties te krijgen en om te horen wat je leuk zou vinden om op mijn blog terug te zien. Ik kijk ook altijd op de sites van mensen die reageren!

Liefs,

Leave a Reply

