Mini-shoplog 15 april

CIMG8840
Ik had vandaag verkort lesrooster vanwege een studiemiddag, dus ben na school nog even de stad in geweest. Ik heb niet ontzettend veel gehaald ofzo, maar het leek me toch wel leuk om even aan jullie te laten zien.

Heb ik net een een hele bagstash gehouden, koop ik er weer een bij! Ik zag deze al heel vaak hangen bij de H&M en besloot vandaag om hem toch maar eens te kopen. Het is een heel handig tasje omdat het echt een soort tussenmaatje is en in de vakjes passen mijn mobiel en Ipod. Ook de kleur vind ik mooi, een soort lichtbruin met een roodoranje-achtige ondertoon. De tas kostte €19.95, niet zo duur dus.

CIMG8841
Ik heb een week geleden ook wat vestjes gekocht en ik was eigenlijk van plan om een collected shoplog te houden, maar eerlijk gezegd was ik een beetje te lui om de rest ook nog op de foto te zetten.. Eigenlijk was ik dus niet echt meer op zoek naar een vestje, maar ik had deze toch maar mee naar de paskamer genomen. Het is een lekker zacht en luchtig vestje dat prima te dragen is in de lente en zomer, ook heb ik hem grotendeels gekozen omdat ik de tribalt-print zo ontzettend leuk vond. Dit vestje is te halen bij de H&M voor €14,95.

CIMG8844
Nog wat kleine dingetjes, ik moest nog een nieuw pak reinigingsdoekjes halen en die van de Hema (€2,80) zijn altijd prima. Er was ook een soort die speciaal geschikt is voor een droge en gevoelige huid, maar omdat ik er nog steeds niet over uit ben wat mijn huidtype nou precies is, besloot ik toch maar de normale te nemen. Het bakje is niet zo heel bijzonder, ik had er nog een nodig voor mijn make-up la. Ik ben hem opnieuw aan het indelen door er allerlei bakjes in te zetten, waardoor het wat beter gesorteerd is. Dit mandje is voor 49 cent bij de Xenos verkrijgbaar, maar ze hebben er ook nog een hoop in verschillende soorten en maten.

CIMG8846
Bij de Big Bazar verkopen ze tegenwoordig ook nog producten van redelijk goede merken, zoals Revlon, maar die uit de collectie zijn gehaald waardoor ze nu hier heel goedkoop zijn. Ik heb de lipstick ‘Plum’ meegenomen voor €2.99, waarschijnlijk krijg je hier binnenkort ook nog een reviewtje over te zien. Ook zie je op de foto nog een top coat van de Hema voor €2.50, ik heb hem nog nooit uitgeprobeerd, dus ik weet nog niet hoe goed hij zal zijn.

CIMG8847
Wanneer ik bij de Bazar ben, heb ik altijd de neiging om allerlei zooi in mijn mandje te stoppen, vandaar dat ik deze kaarten de vorige keer heb laten liggen. Maar ik stuur regelmatig kaartjes, en ik vond het wel leuk om deze blanco DIY een keer uit te proberen. De blauwe enveloppen een de dubbele kaarten zijn beide 99 cent.

CIMG8848
Ik heb eigenlijk al heel lang speldjes nodig, maar ik vergeet ze steeds te halen wanneer ik in de stad ben. Nu heb ik het maar als reminder op mijn Ipod gezet. Deze zijn van de H&M en €1,95.

Dat was het alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn kleine aankopen te zien!

Leave a Reply

