Result!

yo

Toen ik mijn blog voor de zoveelste keer vandaag checkte, telde ik 8 posts. Dat betekent dus dat ik al meer dan een week aan het bloggen ben! De dagen vliegen echt voorbij, voor mijn gevoel ben ik nog steeds aan het begin van mijn challenge, terwijl ik in werkelijkheid al over de 1/4 zit.

Toen ik hiermee startte, was ik wel even bang dat ik misschien een dag zou vergeten of missen, maar ik vind het echt heel leuk om te doen en zit ‘s ochtends vroeg al te bedenken wat ik vandaag eens op mijn site zal zetten. Ik heb misschien nog niet zoveel lezers, maar ik ben ook   nog helemaal niet zo lang bezig en daar zou het ook niet om moeten gaan, toch?

Ik vind het gewoon leuk om te kunnen zien wat ik al heb bereikt, en ik hoop dat ik het – ook na deze maand- ga doorzetten, want ik hou gewoon heel erg van schrijven en het is echt fijn om dat een beetje kwijt te kunnen hier.

Mijn eindexamens komen al griezelig dicht bij, over een maand is het al zover en dan zal ik waarschijnlijk tijdelijk ietsje minder actief zijn. Maar tot dan zien jullie nog elke dag een nieuwe blogpost verschijnen en na de examens heb ik een heerlijke lange vakantie en weer zeeën van tijd! Ik wil iedereen die mijn blog geliked heeft of erop reageerde heel erg bedanken, het is echt superleuk om te lezen en om te zien dat er al een paar zijn die het gelezen hebben.

Tot morgen!

4 thoughts on “Result!

Leave a Reply

