TAG – First Things

tumblr_lwr3k9OUvx1r8vbzbo1_500_large

Toen ik door mijn blog aan het scrollen was, besefte ik dat ik eigenlijk nog helemaal niets over mezelf heb verteld. Daarom laat ik jullie wat te weten komen over mij door middel van deze leuke tag. De First Things tag gaat over de eerste keren dat je iets gedaan hebt, geniet ervan!

Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt
Snel opstaan om de wekker op mijn mobiel uit te zetten. Wanneer ik mijn mobiel op mijn nachtkastje heb liggen, wil ik nog eens de neiging hebben om hem in mijn slaap uit te zetten. Vandaar dat ik hem nu wat verder weg heb, zodat ik eerst mijn bed uit moet komen om hem uit te kunnen schakelen.

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
Tegenwoordig ga ik eigenlijk nooit meer naar de sportschool, ik loop alleen af en toe hard. Maar ik heb er vroeger wel met een vriendin opgezeten, en volgens mij vonden we het altijd heel grappig om oefeningen te doen op van die maffe enorme ballen.

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school
Ik ga altijd eerst achter de computer zitten om mijn blog en social media te checken. Ik heb geen internetabonnement op mijn mobiel en ik ben bang dat ik ook een beetje verslaafd ben geraakt..

kat

Eerste auto
Mijn eerste auto was een zwarte volkswagen, maar dan wel in speelgoedvorm! Ik ben nog maar 15, dus op een rijbewijs zal ik nog een paar jaartjes moeten wachten.

Eerste ongeluk/verkeersovertreding
Mijn eerste ongeluk was toen ik tegen een pizzabezorger aanbotste. We hadden allebei enorme haast en vreemd genoeg fietste hij aan de verkeerde kant van de weg, voor we het wisten lagen we op de grond!

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
Ik wilde vroeger altijd duizenden dingen worden, het was gewoon niet bij te houden! Dan wilde ik weer taartenbakker worden, of actrice, of lerares, of kunstenaar…

Eerste keus qua drinken
Dat hangt een beetje van het seizoen af, in de winter ga ik voor chocomel en in de zomer heb ik liever ijskoude frisdrank, om even af te koelen.

Eerste keus dessert
Zelfgemaakte Panna Cotta hmmmmm, dat is een soort puddinkje gemaakt van room en gelatine, kan er niet genoeg van krijgen!

panna cotta

Eerste liedje dat in je opkomt
Can’t stop my feet van Go Back To The Zoo, omdat dat het liedje is dat op op dit moment op de radio gedraaid wordt.

Eerste grote aankoop
Ik heb nog niet zolang een baantje, dus vroeger kon ik eigenlijk alleen grotere aankopen vragen voor mijn verjaardag (of zelf heel lang sparen), en dan waren ze nog steeds niet zo geweldig duur. Ik denk dat mijn eerste grote aankoop mijn vorige minilaptop geweest zal zijn, van Packard Bell. Het was een vrij chique laptopje met een glanzende zwarte kleur. Dit was ook mijn allereerste laptop en ik was toen nog niet zo heel erg oud, dus na drie jaar heeft hij het helaas begeven omdat ik er niet zo heel geweldig mee omging..

Eerste baantje
Ik heb wel eens wat korte klusjes gehad, auto’s wassen, oppassen, of een eenmalige krantenwijk. Maar ik vind dat mijn huidige baantje als vakkenvuller bij de Albert Heijn wel mijn eerste echte is.

Eerste keer in het vliegtuig
Dat was eigenlijk nog helemaal niet zo lang geleden, vorig jaar in de herfstvakantie. Mijn zus Anna is een half jaar in Dublin geweest voor haar studie, en wij gingen haar toen bezoeken. Ik vond het wel heel erg spannend, want we reisden met Ryanair, wat nou niet bepaald de betrouwbaarste vliegmaatschappij is!

tumblr_m9kmr3HHJR1rtu7hvo1_500_large

Dat was hem, voel je vrij om hem over te nemen!

4 thoughts on “TAG – First Things

  1. Erg leuke tag! Je achtergrond is heel erg leuk! Wat heb jij trouwens een leuke blog. Volgens mij volg ik je nog niet. Heb je ook bloglovin? Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

Leave a Reply

