Even tussendoor

homework

Vandaag moet ik het jammer genoeg weer kort houden. Ik heb morgen namelijk een groot examen en daarnaast ook een lekkere dikke stapel huiswerk dus ik kan straks weer aan de slag.

Stiekem heb ik eigenlijk wel zin om volgend jaar naat het MBO te gaan, dan kan ik eindelijk vaarwel zeggen tegen vakken al administratie en Duits. Ik heb wel gehoord dat je op mijn opleiding (vooral in Rotterdam) het eerste jaar flink wat tijd zult moeten investeren in je studie, maar dan ben ik tenminste wel bezig met iets wat ik echt leuk vind. En ik kan de nieuwe dingen die ik geleerd heb natuurlijk ook weer gebruiken voor mijn blog! Als ik dit volhoud zou ik namelijk graag nog wat aanpassingen doen (zoals een eigen domeinnaam).

Dat was het helaas al weer, ik ga maar eens aan het werk!

Groetjes,

Leave a Reply

