Mijn Bucketlist

Voor diegene die het nog niet weten: een bucketlist is een lijstje met dingen die je nog heel graag zou willen doen voordat je doodgaat. Hoewel mijn bucketlist natuurlijk nog lang niet af is, leek het me toch leuk om er vandaag een paar aan jullie te laten zien.

new york

Het is misschien niet de aller-origineelste droom, maar als er een plek op de wereld is die ik ontzettend graag nog eens zou willen bezoeken, dan is het New York wel (op de wereldkaart van Urban Outfitters die in mijn kamer hangt heb ik dan ook een vlaggetje gezet).

skydiven

De grap is dat ik nogal een angsthaas kan zijn. Ik was altijd heel bang voor achtbanen en krakkemikkige actracties op de kermis, ik vertrouwde die monsterlijke machines gewoon niet, want wat nou als er een stang losschiet.. Maar bij skydiven zit je niet vast aan een apparaat, het is alleen jij en je parachuut. Dat sprak me heel erg aan en het lijkt me nog steeds geweldig om een keertje te mogen ervaren.

book

Als je me wat beter zou kennen, zou je weten dat ik altijd aan het schrijven ben. Een artikel voor school, een verhaal, een blog, ik geniet er van. Ik ben ook van plan om na mijn vmbo grafische vormgeving naar de school voor journalistiek te gaan, maar dat is gelukkig nog ver weg!

drummen

Sinds afgelopen zomer zit ik op gitaarles, ik vind het hartstikke leuk en hoop dat ik er echt goed in ga worden. Maar ik heb het drumtoestel ook altijd al een geweldig instrument gevonden, zoals mijn vriendin Renate vandaag zei ‘Drums bepalen de beat!’.

Learn-Sign-Language_large

Gebarentaal heb ik altijd al een heel bijzonder mooie taal gevonden en toen ik verslaafd raakte aan de serie Switched at Birth kwam het idee weer in me op. Er bestaan cursussen, misschien dat ik me ooit eens aan zal melden..

P5290257

Ik ben al wel eens gewoon met familie op vakantie in Parijs geweest, maar met een vriendin de thalys nemen heb ik nog nooit gedaan, iets wat ik hoop snel te doen. Cultuursnuiven, shoppen en misschien wel naar Disneyland :)

Dit waren de sneak peeks van mijn bucketlist!

Wat zouden jullie echt graag nog een keertje willen doen?

Leave a Reply

