Do it yourself

4623836065_bd83de63ce_z_large

Ik heb het heel druk de laatste tijd, ik doe dit jaar namelijk mijn vmbo-tl examen en daarnaast vul ik ook nog eens het hele weekend vakken bij de Albert Heijn. Ik vind het heel jammer dat ik nergens meer echt tijd voor heb, bijvoorbeeld heb ik nog een hele waslijst met Do it yourselfs die ik echt nog graag een keer wil gaan uit proberen. Maar ik heb besloten dat ik er vandaag alvast een aantal met jullie deel. Het zijn niet enorm moeilijke DIYs, de ene kost je misschien wat meer tijd dan de andere, maar dan heb je ook wel echt wat!

originele mokken

Het leuke aan deze vind ik dat je hier echt je eigen draai aan kunt geven. Daarnaast zijn ze ook nog eens heel easy en budget-friendly om te maken. Je koopt gewoon een blanco mok bij de Xenos en laat er met een watervaste stift je creativiteit op los! (Als je trouwens op de plaatjes klikt, kom je terecht op de sites met instructies)

napkin

Deze is ook niet eens zo ingewikkeld om te maken en ik vind hem zo vrolijk! Ook heel erg leuk om op bijvoorbeeld een shirtje uit te proberen.

travel

Superleuk voor als je op vakantie gaat, kun je al die losse bonnetjes en kaartjes in kwijt en houdt je er ook nog eens een mooie herinnering aan over.

galaxy vans

Toen ik het begin van dit filmpje voor het eerst bekeek, dacht ik dat het best wel wat moeite zou gaan zijn om deze Galaxy Vans zo mooi te krijgen, maar toen ik de tutorial helemaal had doorgelopen besefte ik dat het eigenlijk reuze meevalt.

collar

En tot slot deze chique Mirror Mosaic Collar. Ook leuk om deze eens te maken zonder de spiegeltjes, maar bijvoorbeeld met strikjes of gewoon effen.

Dit was mijn post voor vandaag, bedankt voor het lezen!

Weten jullie zelf nog een leuke DIY?

Leave a Reply

