30 day challenge

Follow my blog with Bloglovin
Calender

Ik heb dit blog al best een tijdje, het idee was eerst om een Engelstalig blog op te zetten, maar aangezien ik het dan niet over Nederlandse dingen kan hebben (bijv. winkels) zou ik het toch liever Nederlands willen houden.

Dat nam ik me dus voor, maar een aantal maanden en weken, nog steeds geen nieuwe post.. Toen ondekte ik in een tijdschrift de zogenaamde 30 day challenge, dit is een uitdaging om 30 dagen lang iets te doen, of juist niets te doen. Zoals niet snoepen, iets leuks doen voor anderen, of iets nieuws proberen, en dat dan een maand lang omdat het is bewezen dat iets 30 dagen duurt voordat het een gewoonte wordt. Wanneer je je challenge uit hebt gekozen, kun je de 30 day challenge app downloaden en elke dag ‘afvinken’. Dit idee vond ik heel leuk klinken, dus besloot ik op loreninacoffeecup.wordpress.com. 30 dagen lang een blogpost te doen. Soms post ik misschien maar een klein berichtje, als ik weinig tijd of misschien even geen zin heb, en soms een wat langer artikel.

Ik hoop in ieder geval dat ik mijn doel ga bereiken en deze uitdaging een maand lang volhoud!

Durven jullie de 30 day challenge aan?

3 thoughts on “30 day challenge

Leave a Reply

